mate bengkak :3

hampir setiap hari aku menangis . aku bagai merase yang aku akan kehilangan dia jee . Ya Allah , aku tak mahu kehilangan dia kerna aku terlalu menyayaginya . awak , kita sayang awak . awak jangan lah marah kite lagi sebab bile awak marah kite akan sedih sangat . kite takut kehilangan awak . walaupun ramai budak laki kutuk-kutuk awak tapi kite tau awak sayang kite dan awak takkan buat macam tu kan . awak , awak tak tau kan setiap kali awak call kite . kite mesti menangis sebab kite harap suare awak akan selalu kite dengar . awak , kite tak pernah pape pun dari awak kan . dari awak ade dua gf sampai lah awak ade kite jee . awak , sekarang boley tak kite minta sesuatu ? awak tolong beri kite semangat . kite tak kuat lah awak . orang ramai macam nak pisahkan kite je . kite tanak pisah dengan awak kecuali kalau itu yang Allah S.A.W handakkan . kite harap awak boley beri kite semangat untuk tidak hiraukan ape orang kate tentang kite .