rindu buncitt kite :'(

hmmmmmm . aku rindu kau , bie :'( untunglah tadi masa kau call "aku cakap esok kite otp sebab bie2 tengah buat rambut"  serius aku bodoh tahap menganjing . ate dalah last dia call 7/11 then tup2 pagi tadi dia call dan mase tu aku tengah buat rambut pulak . spoil -.- bie , sorry ea bie2 tak boley cakap lame2 dgn bie . bie2 janji nanti bila kite otp , bie2 akan cakap lame2 dgn bie dan dan takde sape2 akan kacau kite gayot >,< sayang kau , buncitt ! muahh ! auww ♥ :D cakap pasal kau nie . aku teringat pulak yg kau ckp "bie2 org pertama dlm hati bie" OHH MAK ENGKAU ^^ melting aku bhai ! then bila aku ckp yg aku dah jmp madu dia . dia diam je pastu dia ckp "mesti dia hencem dari bie kan" hahahahah buncitt2 :3 dia hencem ke tak hencem ke , bie2 tak kesah pun sebab bie2 ade bie sorang je :p then bila duit tinggal sikit mesti dia ckp "bie2 duit nak habis lah . bie2 takde pape nak ckp ke" then aku ckp i love u more , i miss u much , muahh ! pastu dia pun balas benda yg sama . sour je kan? hahahaha :) tapi kalau sebelum dia pergi pulapol dulu . kalau aku rindu dia je , mesti aku otp dgn dia sampai berjam jam . then bila dia rindu mesti kami jumpa hari hari . tapi aneh , aku tak rase jemu pun . sebab aku ego tinggi and dia pun sama . pape pun aku harap dia akan bertahan dgn perangai aku nie . amin . 
hmmm . bila teringat kenangan2 kita , janji2 kau buat aku rase nak menagis pun ade . sumpah aku terlalu rindukan kau , bie :( tapi kau jangan madukan aku tau ! kalau aku tau , aku akan mengamuk satu batu gajah nie >.< heheheh jgn main2 tau sayangg :D 
iloveyou , mohamad ridzuwan bin zameri
imissyou double triple !
muahmuahmuahh :-*